Recenze (55)
Premiér (2019) (seriál)
😆😆😆
Syn Boží (2014)
"Já jsem cesta."
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Pro Švehlíka jsem měla vždycky slabost...!
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Hodně dobrý, vtipný seriál. Nechápu to hodnocení tady.
Anglický pacient (1996)
Nemůžu jinak, než dát pět hvězd. Jako jeden z mála filmů to na mě šíleně zapůsobilo. Byla to prostě nádhera.
Anděl Páně 2 (2016)
Zkrátka Boží.
Já, kocour (2016)
Jak už bylo v několika komentářích zde napsáno, tento film budete zaručeně vnímat jinak, pokud máte kočku. Já mám kočky dvě a opravdu jsem se skvěle pobavila!
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Skvělý dokument. Je mi trochu trapně za lidi, kteří kvůli svým předsudkům vůči novodobým boybandům zavrhují snímky jako je třeba tento!
Schindlerův seznam (1993)
Nemám slov.
Milenec nebo vrah (1996)
Opravdu mě strašně irituje, když film pojmenujou tak, abych už dopředu věděla, co se tam stane a částečně tak přišla o ten filmový zážitek.