Poslední recenze (9)
Všichni spolu (2011)
Nádherně zpravovaný film. Pro mě bylo hodně překvapivé vyspělé přemýšlení teprve osmiletých dětí, způsob jakým spolu komunikují i to, jak se smířily s tím, co jim život připravil. Na místě byl i dětský humor, který příjemně zlehčoval situaci, ale nedělal z ní něco co by si nezasloužilo zamyšlení. Zajímavý snímek.
Máj (2008)
Dojmy trochu zmatené, přesto víceméně kladné. Možná byl omyl převést báseň ve film, ale podle mě to v rámci možností splnilo očekávání. Pravda - nečekala jsem moc, ale nemůže být snadné zfilmovat převážně lyrickou báseň. Nesdílím názor, že to má s knihou jen málo společného. Veršů se tam objevilo hodně, ač děj občas nezapadal do knižního. Celková atmosféra filmu se mi docela líbila a dojem upevnilo právě čtení úryvků. Emoce to vyvolalo, stejně jako kniha. Proto 7/10.
Narušení (1999)
Velmi zajímavý děj, skvělý Oscarový výkon Angeliny a parádní výkony všech dalších hereček v hlavních rolích, ovšem občas (podle mě) trochu zmatený a režijně nezvládnutý děj. Příběh odehrávající se na psychiatrické klinice připomíná skutečný život, díky čemuž se divák snadněji vžije do děje Bohužel snad jen tohle málo se dá na tomto filmu pochválit. Pro ony ženy v hlavních rolích 6/10.
Poslední deníček (1)
Film …
S neobvyklým dějem – Němý svědek
Který předčil má očekávání - Diktátor
Který mě nejvíce zklamal - Paul
Který mám ráda už od dětství – Lví král
U kterého jsem se opravdu zasmála – Pařba v Bangkoku
Který je od režiséra, na kterého nedám dopustit – Velká ryba
Na který mám nejlepší vzpomínky – Voda pro slony
U kterého mě nadchla hudba – Perfect Sense
Který má nejzajímavější zpracování - Amélie z Montmartu
Jehož atmosféra mě nejvíce vtáhla do děje – Nadaný žák
Který je o ničem – Upírův pomocník
Na který se můžu podívat kdykoliv – Kokosy na sněhu
Který je nejlepší českou klasikou - Pelíšky
Na který mám nejhorší vzpomínky – Smrtící temnota
O kterém jsem ještě dlouho přemýšlela - Pianista
Do nepohody – Muži v naději
Který je jedinečný – Loutky
U kterého jsem se opravdu bála – Zrcadla
U kterého jsem brečela – Pearl Harbor
Který mě silně oslovil – Černá labuť