Recenze (51)
Pásky z Nagana (2018)
Krásné připomenutí :)
Avengers: Endgame (2019)
Marvel opět dokázal něco o kterým se může jenom zdát. Za mě TOP number 1
Zrodila se hvězda (2018)
Film mě velmi potěšil, bavil mě od začátku až do konce, akorát mě naštvalo podle mě že si hodil Jackson mašlu, a myslím si žě to bylo kvuli tomu agentovi Ally, kdyby se tam něukázal žil, ale bohužel takový je děj.
Bohemian Rhapsody (2018)
Nemám slov, nemám co dodat, prostě fantastické.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Tip top porad 😊
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Hrůza, děs, katastrofa, pořádné šlápnutí vedle, zlatý Ano, Šéfe.
Venom (2018)
Velmi velmi překvapivý, zajímavý skvělý film, nečekal jsem ale jsem mile překvapen.
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Tři konce a jeden vtip, nooo nelíbilo se mi to, ale aspoň dám jednu hvězdičku.
Kde domov můj? (2016) (pořad)
Vzdělávací soutěžní pořad to jo, ale proč proboha po odpovědi cituje tak dlouhý text, je to pak strašně natažený. Dal bych tři, ale jelikož je to tak dlouhý tak dam 2.
Lída Baarová (2016)
Očekával jsem od filmu víc, ale toto a za takovy prachy kolik to stálo, panebože...