Recenze (22)
Jezero (2008)
Francouzská ambientní třešnička
Rolničky, kam se podíváš (1996)
:D
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Po první geniální sérii následuje shit na n-tou, spočívající v tom, že získáváte různé superschopnosti podle toho, kterou mýtickou bytost ošukáte. Když jste upír, je nejlepší šukat zoubkovou vílu protože pak vám neublíží sluníčko, ale pozor, když jste člověk, narodí se vám super rychle rostoucí děti, které pravděpodobně spapá nějaká sexy upírka. Vrcholí to šestou a sedmou sérií, kde se snad tvůrci o žádný scénář ani nesnaží a je vám naservírovaný nic neříkající nudný pŕeplácaný blábol. 1.série 5*.
Kancl (2014) (seriál)
Jsem fanoušek celé Rickyho tvorby a myslím, že tento pokus mohl dopadnout mnohem hůř. Je to ale pořád pouze nezdařený pokus.
Zmizelá (2014)
Dexter je oproti Amy posránek...
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Chci být taky astronom a objevovat vesmír
Hannibal (2013) (seriál)
Dokonalý blábol
Fargo (2014) (seriál)
True Story... Po skvělém rozjezdu to ztratilo šmrnc, pořád je to skvělé, ale jednu * si beru zpět pro lepší
Temný případ (2014) (seriál)
True Detective je u konce a ani jednou jsem nezapochyboval o hodnocení které jsem dal již po čtvrtém dílu bez jakéhokoli zaváhání.
Dexter (2006) (seriál)
Pořád čekám kdy to přijde, takovou dávku průměrnosti jsem nečekal. 3´ za zajímavý děj 2. a 4.té série. Nikoliv za formu. Navíc, každej normální "Dexter" by si jako první oběť zvolil tu svoji "Fuck" sestřičku, nasledovanou celým oddělením v čele s Laguertou (strašidelné jméno) atd... Jak někdo mohl napsat takhle pitomé a debilní postavy je mi záhadou...