Oblíbené filmy (7)
Fantom Paříže (2001)
Hvězdná brána (1994)
Purpurové řeky (2000)
Jeden z nejlepších filmů s Jeanem Renem, který jsem viděla. Asi to bude tím, že mám ráda thrillery a detektivky, což tento film krásně spojuje. Napínavé, překvapivé a i záhadné, trochu krvavé a genticky zdegenerované. Prostě a jednoduše, tenhle film mě bavil, baví a bude bavit. A ten závěr... jedna báseň. Jen pozor! není to tuctová detektivka, na konci není shrnutí, tak pilně sledujte ;)
Amadeus (1984)
Jeden z nejlepších filmů, které znám. Je skvělý jak v anglickém originálu tak s českým dabingem. Úžasně popisuje Salieriho zášť. Perfektně zde Forman zachycuje Vídeň i s jejím obyvatelstvem. Nejlepší je, ale podle mého spolužáka Mozartův šílený smích.
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Úžasný film, který mě vždy pobaví. Ústřední pětice se rolí ujala skvěle a myslím si, že žádné divadelní představení nemůže předčít tento film se skvělou hudbou a kouzelným prostředí.