Oblíbené filmy (10)
Václav (2007)
Léto s kovbojem (1976)
Sex ve městě (2008)
Tanec s vášní (2000)
Svatba ve třech (2005)
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Černá labuť (2010)
Twister (1996)
Billy Elliot (2000)
Černobílý svět (2011)
tenhle film jsem původně stáhla kvůli Emmě Stone, ale nakonec skončil v mojí TOP, protože je bezchybně zpracovaný, s perfektním obsazením a jedinečným scénářem. Drama o čistotě duše a stoprocentnímu nasazení pomoci, což se v reálu už moc nevidí. Určitě doporučuju.