Oblíbené filmy (6)
Přísně tajné! (1984)
Sedm životů (2008)
Equilibrium (2002)
Matrix (1999)
Gorila: Příběh opičí (2005)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů :-) Viděl jsem to už několikrát a neomrzí se to :) Vřele doporučuji :)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů :-) Viděl jsem to už několikrát a neomrzí se to :) Vřele doporučuji :)