Recenze (2 747)
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Konec je úplně na hovno. Nedořešený seriál, nedoporučuji.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
To byla sračka a Mórová je bez make-upu 80 letá stařena.
Vánoční koleda: Muzikál (2022)
Písničky jsem posouval vpřed, mám jen jedny nervy. U Scrooge jde hlavně o ten konec, kdy všechny překvapí, udělá jim radost a jsou srdcervoucí scény. V této pohádce byl konec sesmolen dohromady a totálně zkurvený 😡😡😡😡
The One Hundred (2022)
To zase byla hovadina!
Frost (2022)
Díval jsem se jen na film z toho důvodu, že mi fanoušci na blogu psali, že je 10 minut před koncem filmu nečekaný zvrat. Takže těch 10 minut mne opravdu pobavilo a za to dávám 10%, jinak je to ale megasračka!
Šílená noc (2022)
Bylo utrpení se na tu sračku dodívat. Jako komedie trapné, jako krimi slabé a u horroru to ani nestálo. Naprostá ztráta času. Možná dětem by se to líbilo. 😡😡😡😡😡
Ďáblova kořist (2022)
Dobře natočené a jeptiška byla opravdu sympaťačka.
Požehnání (2021)
Z kurevníka se stal starý zapšklý odporný prďola, nasraný na celý svět. A takoví jsou všichni chlapi důchodci.
Neortodoxní (2020) (seriál)
Já se nedivím, že měli problém se sexem. Kde proboha vzali takovou prťavou šeredu?
Boj o budoucnost (2022)
Triky docela ušly, ale já se fakt nudil.