Recenze (219)
Liga spravedlnosti (2017)
Prvni půlka dobrá 😎 potom už prestřel.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Ničím nepřekvapilo ale ani nesklamalo :D
Jak jíst smažené žížaly (2006)
Dalo se dokoukat :) (y)
Odpad (2014)
Jako buchta bez vajec
Equalizer (2014)
Celý film se nese v duchu radši se mu nedívej ani do očí ale ten konec nebudete mít navybranou :) Ten herec má charakter a styl který mu v jeho rolích pomáha a tu mě to jenom utvrdilo DOBrá PráCE
Sex Tape (2014)
Nemastné neslané :/
V/H/S (2012)
Tento styl horroru mi sedí ale nekteré přiběhy to tahaly dolů .... Nejlepší první a poslední :D
Padesát odstínů šedi (2015)
Před kinem jsem se odprostil od všech předsudku které mi byly vnuknuty ostatními uživateli CSFD a snažil jsem se na to dívat jako na další řadový film. Jako své kvality to má ale postrádalo to děj a abych řekl pravdu snad nikdy se mi nestalo abych v kině už chtěl ať už film zkončí... Nečetl jsem knihu ale lituji všechny co ji četly a pak šli na to do kina jelikož to muselo být zklamaní ješte vetší ....
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Mám rád filmy kde jsou lidi na tom podobně jako hlavní hrdina Charlie :3
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Všechny až na Aliho jsem znal kdo to je? Byla to nuda až na pár momentu ...