Poslední recenze (40)
Ghoul (2015)
Aúúú, škoda peněz!...Navnadily mě recenze, články o tom, jak lidi utíkali z kina, hrůzou ani nedýchali..haha..Ani nevím, co bych k tomu napsala, snad jen ve zkratce- Blair Witch, nuda, ani jednou jsem se nelekla, nebála jsem se....a když se to konečně rozjelo, tak byl konec:-D Nebýt posledních dvaceti minut, hodnotila bych jako odpad! Doufejme, že nebude Ghoul 2...
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob!!! Další komentář není třeba:-)
Andělská tvář (2001)
Velká škoda, že knihu nečetl před Troškou někdo, kdo by z dobrého příběhu neudělal takovouhle šaškárnu. Za největší průšvih považuju obsazení Pomejeho, na jeho výkon se vážně nedalo dívat a nevěřila jsem mu ani pozdrav. Celému jeho nepřesvědčivému bububu, já jsem tady ten zlej, jsem se jen smála a kdykoliv ho teď někde vidím, vzpomenu si na to kozí hopsání po útesech a vyžehlený vlásky poletující kolem hlavy. A abych jen nekritizovala, myslím, že nebýt "Pomíka", nemuselo to vůbec dopadnout takhle špatně. Hudba perfektně stupňovala hutnou atmosféru, líbily se mi záběry moře, interiéru Mornay- té zanedbané části, Kuklové to slušelo ještě víc než v Jasněnce a do role Micheleta nemohli vybrat drzejší ksicht než Rudolfa Kubíka. Druhý díl bych nedoporučovala natáčet, abysme zase X let v bulvárech nečetli o zadluženém Jirkovi ;)