Poslední recenze (51)
Bubák Bubby (1993)
Film jako celek zajímavý. Scény s kočkama jsem musela přeskočit, protože to já nedávám. Po filmu jsem si šla přečíst, jak to s těma kočkama bylo. První kočku po skončení natáčení utratili, protože to tak pouličním kočkám v Austrálii dělají. Druhá kočka byla při natáčení pouze uspaná, poté si ji někdo nechal jako mazlíčka.
Drahý Davide (2023)
Ani nevím, co si o tom mám myslet. Atmosféru to asi mělo dobrou, ale jinak mi přišlo, že film neměl hlavu ani patu, logika vyšuměla ještě před začátkem filmu. Hvězdičku navíc za kočky u dveří.
Haunting of the Queen Mary (2023)
Gore to mělo pěkný, ale jinak film neměl hlavu ani patu, bylo to moc dlouhé a nudné.