Poslední recenze (63)
Viking (2016)
Svěží vánek ve filmové tvorbě, žádný homosexuál, lesba ani transsexuál, žádná propagace mezirasového sexu, dokonce ani žádný negr tam, kde nepatří. A potom, že nejde natočit historický film, který není prošpikovaný výše uvedenou propagandou. Jinak, dějově bohatý film, nádherná krajina, skvělé masky. Mínus jen za těch pár lehce rozpoznatelných digitálních záběrů.
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Propagandistická fikce mající s historií pramálo společného, bohužel lidé dnes už nečtou, tak nejsou schopni si sami veškeré informace zjistit a přebírají tak pouze tuto manipulaci. Kéž by i naše justice pracovala tak kvalitně jako tomu bylo u c.k. justice. Dále nemá smysl už nic psát, vše podstatné je uvedeno v těchto recenzích: https://makrofagblog.wordpress.com/2016/02/01/film-zlocin-v-polne-dalsi-historicka-lez-na-scene/ https://makrofagblog.wordpress.com/2016/02/08/film-zlocin-v-polne-dil-druhy-labyrint-lzi/ Odhodlal jsem se dát tomuto propagandistickému braku aspoň jednu hvězdičku za kostýmy.
Pád (2013) (seriál)
Jeden z nejlepších kriminálních seriálů, které jsem viděl. Bohužel bodík dolů za to, že v předposledním dílu druhé série tvůrci rychle museli doplnit postavu kněze - pedofila a také přece nebylo vhodné, aby byl sériový vrah Židem, takže šup šup, aby to bylo "v pořádku".