Recenze (101)
Million Dollar Baby (2004)
Drsný film od drsného člověka ale tak co byste chtěli od Clinta Eastwooda. Chvíli mi trvalo než mě snímek vtáhl do děje hlavně druhá polovina filmu.
Zoolander No. 2 (2016)
"TOHLE JE MŮJ 100 KOMENTÁŘ" Největší sračka kterou jsem kdy viděl, párkrát jsem se sice zasmál ale fakt jenom párkrát.
LazyTown (2004) (seriál)
za píseň: "We are number one" dávám jednu hvězdu, jinak ten seriál je opravdu příšerný.
Dr. House (2004) (seriál)
"Všichni lžou." Dr. House
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
no a co....Mě se to líbilo.
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Dávám jednu hvězdu za lidskou housenku, ta byla opravdu originální.
Boku no Pico (2006)
Viděl jsem hada srát, koně blejt, žábu bušit do skály, cikánku zuby si čistit ale tohle jsem teda ještě kurva neviděl.
Padesát odstínů šedi (2015)
Jediná grey, je Sasha Grey. ;)
Interview (2014)
"Teď už pouze stačí přežít nukleární zimu"