Recenze (45)
Soudný den vánoční (2012) (TV film)
V kategorii sraček, je to absolutní sračka, vůbec neztrácet čas díváním!
Co by kdyby (2012) (seriál)
Skvělý nápad, bohužel zpracování je naprosto nudné a nezajímavé.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Samotný film a jeho kvality se pohybují někde na úrovni 2*. Ale za odvahu režíséra dávám 3*, ale myslím, že kdyby někdo natočil co se skutečno dělo s lidmi za 2.sv války v koncentračních táborech, kde na lidech dělali pokusy, tak by se 95% lidí nevydrželo díval ani půl hodiny.
Mazací hlava (1977)
Hrozný film né že by se mě dělalo nějak blbě, ale ty scény co to mělo znamenat. No z filmu sem vyčetl, že je to nějaký antiválečný film ze studené války.
24 hodin (2001) (seriál)
Myslím, že tento seriál trpí umělou antipatií a zasloužil by si aspoň o 10% víc, ikdyž mě Kiefer Sutherland v hlavní roli příliš nesedí.
Invaze světů (2005)
Jednu hvězdičku jsem dal jenom proto, že se mě zdá tento film více autentický knižní předloze než Válka světů
Schindlerův seznam (1993)
O kvalitě filmu je asi zbytečné něco psát a já jenom doufám, že už ve válce nikdy nebudou bojovat takto bezcitně zmanipulovaná armáda vygumovaných hlav.
Generation Kill (2008) (seriál)
Rozhodně nejlepší válečný seriál co jsem viděl. Konečně je zobrazena realita v maximální míře. Vždycky sem si kladl otázku proč by chytrý vzdělaný člověk vstupoval do armády, jak je to ve většině US filmů. Tady jsem dostal černé na bílém jak to ve skutečnosti je.
V (2009) (seriál)
Kdyby to v tom nejlepším neskončilo...
Kameňák 3 (2005)
Troška i napotřetí ukázal, že jeho filmy by byly ideální do nějakého nočního vysílání rádia, které nikdo neposlouchá.