Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Nemám veľmi rada filmy cez 2 hodiny...takže Počiatok som začala pozerať trošku nepozorne...ale asi v polovici filmu som ihneď zmenila názor. Je to film, na ktorý len tak, skoro nezabudnete. Zaujímavá dejová línia, dobre vybraní herci, Hans Zimmer zase vytvoril úžasne dynamickú hudbu, skrátka fakt jedinečný film. Tento film som videla už 3x a nenudí ma...stále mám načo pozerať. Pre filmových fanúšikov film ako vyšitý. Ch. Nolan zase zabodoval týmto filmom.
Dokonalý trik (2006)
Zkus mě rozesmát (2011)
Dlho som sa na žiadnej komédii nezasmiala tak,ako na tejto. Dobre vybraní herci, Nicole Kidman bola dobrá mrcha, pekné prostredie a asi najlepšia sandlerovská komédia čo som videla.
Super 8 (2011)
Protivný sprostý holky (2004)
Vyměřený čas (2011)
Jump street 21 (2012)
Zbožňujem ten film, jedna z naj komédii čo som kedy videla. Filmy o policajtoch ma veľmi neberú, ale tento fakt stál zato. Skvelé zahráne, žiadne trápne momenty ani blbé narážky. Moja obľúbená scéna v triede: "Nie si ty nejaký starý? " "??? Nie si ty nejaký mladý?" alebo "Ste na drogách?" "Niéééé" :D No skrátka, kto to nevidel tak šup niekedy si to určite pozrite.
Matky na tahu (2016)
Maturita duchů (2012)
Najskôr som od tohto filmu nečakala niečo špeciálne. Ale keď skončil, tak som ho hneď odporučila aj iným ľuďom. Páči sa mi scénar, sympatickí herci a celkový film. Fakt odporúčam si pozrieť. Možno si budete zo začiatku myslieť ako ja, že ak to natočilo Španielsko a nie USA alebo VB (ktorí majú pre mňa kvalitnejšie filmy niektoré), že to nebude dobré, ale zdanie môže klamať. A zišlo yb sa celkové hodnotenie filmu zdvihnúť :) pre mňa 80%