Recenze (205)
Dáma v dodávce (2015)
Tešil som sa až príde deň kedy tento film uvidím. Nešlo mi ani o dej ani o nič v podstate. Šlo mi len o to, vidieť Maggie hrať The Lady in the Van. Pani herečkou je bezpochyby, ale čo vystrúha navyše keď jej nebol daný dostatok priestoru?
Dešťová víla (2010)
Rozprávka pre postnatálny vek. Neskutočná kravina...
Lék pro Lorenza (1992)
Možno by som dal aj štyri hviezdy, ale nedá mi to.
Králova řeč (2010)
Ja som len a len výsostne spokojný, že do kvalitných anglických filmov nedajú hrať len tak hocikoho.
Počátek (2010)
Podľa mňa precenený film. Nemám čo dodať. Námet ujde, ale iste tu bolo filmov, ktoré mali omnoho lepšie triky, či dialógy, či more iného.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Slabé, o ničom, a hlavne násilné 3D, čo vlasne skazilo celý dojem už aj tak fádneho filmu.
Legie (2010)
No nič moc akože...
Vrahouni (2010)
Aspoň že tam bolo na koho (ňu) pozerať.
Exmanželka za odměnu (2010)
Od tohoto sa nedalo čakať viac, ako sa dalo čakať. Slabý priemer amerických komédií, a teda ju hodnotím dvoma hviezdami.
Maminčin mazánek (2007)
Volovina...