Poslední recenze (577)
Písečný muž (2011)
bože, zaujalo ma, že to bolo od prvého vzhľadu kdesi v prvej tretine filmu, keď mi pri varení niečo v telke zaplo nudné a desivo technicky dodrbané. Romantiky a humoru asi ako keď pozorujete leštiča stále tej istej topánky . Tak priblblo švajčiarska štvrtotriedna nuda, že som ostala pobúrená pri pohľade, aké hodnotenia tu táto arcistupidita z dôb inscenácií 80tych rokov, ale bez akejkoľvek emócie disahla. ZLatá česká kinematografia. Z tých desať minút, ktoré som vydržala pozerať išlo také teplo, ako v pitevni. Holt švajčiari nech sa hrabú v bankových číslach a ako trpaslíci Mordoru nech zhŕňajú polovicu svetovej produkcie peňazí, ale filmový priemysel? NIKDY!!!!
Perníkový táta (2008) (seriál)
napätie striedalo iné napätie, ako 12dňová zácpa bez úľavy. inými slovami, príliš jednofázového napätia.
Auta 3 (2017)
nuž, mne sa zdá, že akákľvek animovaná pitomosť, kde ešte aj napetie z pretekov je vlastne len nakreslené programom a naanimované je tak nehorázna strata času a fantázie,že to musí pozerať len totálne šablónovitý typ človeka. TAKÁ BLBOSŤ!