Recenze (11)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Není to typický Woody. *Film má příjemnou atmosféru letní Barcelony, *doprovází ho stylový soundtrack, obsazení je trošku herecká promenáda, *spletitý příběh, *charismatický Bardem. Tečka :-)
Stmívání (2008)
Nejvíc rozporuplný film za poslední dobu. Zklamaná nejsem, protože jsem od toho moc nečekala. Nadšená nejsem, protože trochu zprznili upírské téma. Robert Pattinson? Tohle je ted sexy? - má výraz jak když má v prdeli koště. Jedna hvězdička za Muse a druhá za upírský baseball.
Osvícení (1980)
hotel Overloock - čisté zlo, které na sebe vzalo podobu vysokohorského hotelu. Ostatně vše se točí okolo tohoto hotelu. Lidé ho milují, jsou na něj pyšní, nenávidí ho. A někteří ho potřebují. Jack Nicholson předvádí jedinečný a neopakovatelný výkon, jeho hrůzostrašnost je opravdu přesvědčivá.
Insidious (2010)
Hororová paráda, která zpočátku vypadá jako další nudný bu bu horor. Hlavní strašidlo bylo trošku jak z Troškovi pohádky ale z tý báby budu mít husí kůži ještě dlouho. Luxusní podívaná!
Misery nechce zemřít (1990)
Je obdivuhodné vtěsnat tak strhující příběh do prostoru jednoho domu - vlastně skoro jen do jednoho pokoje a mezi dva lidi. To, že ve filmu nevystupuje žádné nadpřirozeno, jenom vyšinutá "fanynka číslo jedna", přibližuje příběh realitě a dává mu ještě děsivější podobu.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Geniální mučící nástroj
Jak se krotí krokodýli (2006)
Zbytečný film
Ulice (2005) (seriál)
Legendární odpad!
Leon (1994)
Dojemný, stylový, brutální a poetický příběh o laskavém zabijákovi. Životní role Natalie Portman - skutečně skvostný výkon třináctileté Herečky, Jean Reno si vystačí s pár slovy a Gary Oldman byl geniálně přehnaný. Pět hvězdiček je málo. Shape of my heart !! !! !!
Nespoutaný Django (2012)
Perfektní dialogy, výborná hudba a spusta krve - v každé scéně je vidět, že jde o Tarantina. Jedině kalibr jako Quentin dá do westernu Rap!!..Prostě další unikátní film Q.T.!!!!