Recenze (19)
Encanto (2021)
Nádherná podívaná a hlavně barvy, jak když v Mexiku olízneš žábu.
Všechno, všude, najednou (2022)
Kokotina roku kterou těžko něco překoná. Alespoň herecké ztvárnění, ale blbost, co to kecám. Všechno bylo špatný od začátku až do konce. Odměnou za shlédnutí filmu mi byly závěrečné titulky na které jsem se od prvních minut těšil.
Planeta nezadaných (2016)
Rozbrečelo to i takovou cynickou svini jako jsem já! Velká gratulace do Polska!
Blade Runner 2049 (2017)
Minimálně 3x jsem během toho usnul. Větší bídu jsme už dlouho neviděl...
Tvář vody (2017)
Šeredná hlavní hrdinka to dělá s ještě šerednějším žaborybím mutantem. Kdybych nečekal, že bude některá z obludek klást na konci jikry, tak bych to vypnul. No nic, 123 minut v prdeli...
Che Guevara (2008)
nuda, nuda, šeď, šeď....
Aferim! (2015)
Film ukazuje, že soužití Romů s většinovou populací bylo i v minulosti možné pokud jsou nastavená přísná ale spravedlivá pravidla. Náhled do minulosti může být inspirací i pro současnou snahu o integraci Romů. Ve filmu zaujme postava velkorysého bojara, který se o své poddané dobře stará a dokáže projevit shovívavost vůči romské kriminalitě a místo hrdelního trestu volí trest alternativní jenž má výchovný efekt pro celou komunitu.
Velký Gatsby (2013)
Jednu hvězdu dávám za šťastný konec - alespoň pro diváka. Bylo by to za dvě kdyby těch mrtvol bylo víc...
Equalizer (2014)
Denzel není žádnej přizdisráč a člověk se o něj fakt nemusí bát. Od začátku do konce to seká jak Baťa cvičky ať je to Rusák nebo Čečenec sebe víc pokérovanej.
Birdman (2014)
Na filmu mě nejvíc baví zajímavý příběh, který mi tady úplně chybí. Film o ničem, který je možná dobře zahraný,ale to je málo...