Recenze (24)
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Skvělý postapokalyptický snímek, ve kterém na každém rohu číhá banda buzíků v kožených oblecích a vysokým čírem. A cena za život je dosti vysoká... film je skvěle zpracován a jednoduše nemůžu dát méně než 5 hvězd.
Dědictví vášně (1986)
Dle mého názoru se jedná o nejlepší HK film všechh dob, na který se skvěle kouká :-)
Vrána (1994)
Temná atmosféra s gotickými prvky, Brandon lee v hlavní skvěle zahrané roli a a celkový dojem z filmu, dělá z vrány to čím je.... nemám co dodat. Prostě 5 hvězd
Rychlý jako blesk (1992)
Další akčňák , který je sice zařazován do slabších filmů, řekněme béček, ale dá se na něj skvěle koukat i pobavit , další film který se musí líbit Brandnovým fandům.. ačkoli to není na 100% za mě to bude 5 hvězdiček.
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
nejlepší motoristický magazín světa :)
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Dvěma slovy - hrůza a děs.
Krvavá laguna (2007)
Tenhle ten výtvor nemůže patřit , ani do béčkových filmů ! Strašně předvídatelný scény a ohromná podoba z jiných filmů o krokodýlech-zabijácích . Jestli máte na vybranou mezi tímhle a jiným filmem , raději přepněte. No a určitě bych teda neřekla , že tenhle film patří mezi horor , to ani náhodou.
Sherlock Holmes (2009)
Mě osobně tento film taky překvapil , čakala jsem zase další nudnou kriminálku , ale tentokrát to bylo něco uplně jiného . Skvělý příběh , skvělé obsazení , skvělé efekty . Prostě supr , nemůžu dát nic jiného než 5 hvězdiček .
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Pěknej hnus ..dívat se na metalovýho emouše , kterej si myslí , že je nepřekonatelnej... A přitom je spousta lepších pořadů s kouzelnickým tématem... :(
Magie kouzla zbavená (1997) (TV film)
JOjo , kouzelníci si asi rvou vlasy ... No je skvělý vidět jejich triky tak , jak vypadají ve skutečnosti . Něco je tak jednoduché a při tom by to většinu lidí ani nenapadlo. Velice zajímavý pořad . :D