Recenze (13)
Co jsme komu udělali? (2014)
vyborna komedia o tom, ze ludia su rasisti, a je jedno, ci su bieli, cierni, Arabi, Zidia, Cinania... Mily nadhlad, az trochu privela multi-kulti, ale stale OK.
Submarino (2010)
nadhera. must see. az do konca.
Sousedi (2014)
netreba od toho zas az tak vela ocakavat, potom to ujde.
Bony a klid 2 (2014)
toto si povodny film nezasluzil. Dvakrat vyluhovany caj, recyklovany, trapny. Odpad!
Velká nádhera (2013)
hoci je dej len druhorady, tento film sa neda nedopozerat do konca.
Všechny moje děti (2013)
nemusim s nim vo vsetkom suhlasit, ale robi urcite viac pre spolocnost, a nielen romsku, ako ktokolvek z nas. Neuveritelny zdroj energie a motivacie a lasky k bliznemu. Zamyslenie o rovnosti sanci...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
hlboke myslienky necakajte, vhodne na ako tak prijemne stravenie vecera. Mam dojem, ze v tom filme je obrovsky kus autobiografie B. Polivku.
Pozdravy ze spermabanky (2013)
prijemna oddychovka
Blízko od sebe (2013)
herecky koncert Streep/Roberts
Šmejdi (2013)
smutny obraz nasich dni, kedy zodpovednych politikov vobec, ale vobec nezaujimaju problemy ich volicov. prekvapive mnozstvo zla medzi nami.