Recenze (12)
Vánoční kauza (2011) (TV film)
Taký celkom príjemný vianočný americký film plný typických santaclausovských klišé.
Divergence (2014)
Jedna hviezdička za snahu.
Dobrodružství medvídka Pandy (1973)
To je také staré a tak málo známe. A pritom to bola veľmi pekná rozprávka, stále si pamätám na ten vodopád na ktorý musel liezť.
Příhody Pižly Mžika (2003) (seriál)
Veľmi príjemná rozprávka. Najviac sa mi páčil ten divný baran dabovaný Liborom Teršom.
Zvonilka a ztracený poklad (2009)
Príjemný animovaný film pre malé deti.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Jedna hviezda za to že viem skadi je hláška: They killed Kenny!
Lišáček Lup (1981)
Nádherná rozprávka, s príjemnou animáciou.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Úžasný seriál, s úžasným českým dabingom.
Zmrzlá planeta - Série 1 (2011) (série)
Dokumentárne seriály sa mi páčia. Tento bol dobre spracovaný.
Mafstory (2006) (seriál)
Komediálny seriál, ktorý mohol byť trochu kratší.