Poslední recenze (81)
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Silné 3 hvězdy. Film, který nedělá ostudu předchozím Ghostbusters. Sérii sice nikam neposouvá, ale laťka taky nepadá. Inovativní režisérský přístup tu nehledejte - je to, jako by byl film natáčen v roce 2010. A když se na to dívate touhle optikou, tak je to příjemná (rodinná) podíváná. Konec je hodně průměrný, ale najdete tam fajn hlášky a celkově to drží pospolu.
Volání divočiny (2023)
Velmi originálně pojatý přírodovědný film o divokých lososech (v lidské podobě). Po zhlédnutí mám chuť přestat jíst rybí maso, hodně to na mě zapůsobilo.
Čtyři malí dospělí (2023)
Čtyři malí dospělí mě naprosto nadchli! Úžasný film o mezilidských vztazích ze současnosti. Perfektně vybraná ústřední polyamorní čtveřice - krásně jim to všem herecky ladí. Bylo to uvěřitelné, moderní a lidské. Citlivě a zároveň progresivně natočené. A ten soundtrack k tomu je famózní. Moc se mi to líbilo.
Poslední deníček (4)
26. Ji.hlava IDFF
Letošní Ji.hlava byla výborná. Sice bylo těžké se dostat na projekci filmu, pokud jste neměli rezervaci, ale letošní výběr filmů se moc povedl.
Chtěla bych tu vypíchnout dokumenty, které se mi líbily:
- Koudelka překračuje stejnou řeku
- Je nalezena tím, koho hledá
- Vyšetřovatel
- Ti, kteří tancují ve tmě
- Atomic Café
- Černí Češi