Recenze (362)
Zmenšování (2017)
WTF???!!!!
Bright (2017)
Svet,mytologie a charaktery jsou fajn. Pribeh je bohuzel jen dalsi Harry Potter
Stranger Things (2016) (seriál)
Prvni serie fantasticka. Druha pruser. Je smutne kdyz u tak delikatni podivane jakou je prvni serie nenapadne tvurce nic lepsiho nez pokracovat tim samym, jen na steroidech. Posledni tri dily jsou takova katastrofa, ze jsem to vypla v polovine posledni epizody. Uplne me totiz prestalo zajimat, jak to dopadne. Nejhur dopadla Eleven. Z originalni a statecne detske hrdinky zbyla uknourana otravna holka, ktera je obzvlast ke konci v permanentni ochotnicke kreci.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Hluboka sonda? To tedy nevim. Ale zabavne to je pekelne. Atmo, spad, herci, ujeti maniaci i agenti ... co vic si kvalitni televizni pop kultura muze prat?
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Fantastický příběh. Průměrný film.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Bakaláři 21. stoleí. 1. díl je pecka, zbytek už je horší.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Jestli jednicka byla becko, tak tohle je minimalne F.
Nejlepší show (2000)
Pět a nestydim se za to.
Deadpool (2016)
Odchod z kina
Mimoni (2015)
Blbost na pudu- i kdyz se pokusim vzit do detske perspektivy.