Poslední recenze (1 618)
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Jason na steroidech! Je rychlejší, efektivnější a dětem by neublížil. Příběh dává chvílemi i smysl, hlavní hrdina není úplný blbec. Sice je tu opět hodně modelek, které zákonitě musí zemřít, ale když se kácí strom... Šerif je asi nejzajímavější postava.
Pátek třináctého 5 (1985)
Tohle byl téměř odpad nebýt finální scény v nemocnici. Herci spíše jako panáci bez charakteru. Nudné prostředí, tuctové vraždy a nasnímané tak zpola. Jen z pohledu umírajícího nebo brzy ustřihnuté. Film ztratil tajemno. Zápletka chytrá, ale tvůrci natáčeli zcela bez nějaké inovace. Samí modelové a chování jak z Tak jde čas...
Invalida (2023)
Když se jednou naštve cholerický invalida, tak to bude všechny bolet! Parádní dvojka, Laco a Gabo, hledají pomstu i cestu k sobě jako kamarádi. Skvělé hlášky, peprné nadávky, úsměvná camea, revenge, retro hudba. Má to ten upocený nádech devadesátek a šlape to jak čerstvě namazaný vozejček. Spokojenost.
Poslední deníček (2)
Asura - Ashura - アシュラ (2012)
Zatíženi zločinem.
I přesto se snaží žít tak,
jak jim to život dovolí.
Proto, je svět nádherný.
Asura - Ashura - アシュラ (2012)