Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Snad každá scéna se stala kultovní.. Geniální scénář, geniální film.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Stolní, počítačové, sběratelské a karetní hry.. Adaptace Dračího doupěte.. Žádná filmová série si v mém životě zdaleka nezískala tolik prostoru a tohle je prostě to velké finále! Jedenáct Oscarů asi mluví za vše.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ten film určitě není pro každého. Ale pokud má někdo rád tvorbu Q. Tarantina, upřímně nechápu, že se zrovna tenhle film někomu takovému nezdá. Za mě naprostá trefa do černého! Finále je samozřejmě luxusní, ale postavy jsou tak dobře napsané, že i absence nějakého intenzivnějšího příběhu nevadí a divák si může naplno užít retro 60. let v Hollywoodu, kterým provází skvělý DiCaprio a Pitt. Oba charaktery mají své momenty - Rick Dalton při natáčení jako Caleb a Cliff Booth na Spahn Movie Ranch, což je možná nejlepší pasáž celého filmu. Za mě jasných 5* a jeden z nejlepších filmů Q. Tarantina.
Jurský park (1993)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
"Každá generace má svou legendu.". Já jsem generace prequelové trilogie a ačkoliv předchozí dva filmy jsou v něčem trochu prasárna, tohle už funguje perfektně. Moje nejoblíbenější epizoda Star Wars.
Big Lebowski (1998)
Batman (1989)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Gran Torino (2008)
Rychle a zběsile (2001)
Nechci posuzovat nějaké kinematografické kvality, tohle je prostě čistá srdcovka.