Recenze (15)
Kalvárie (2004)
"Ovšem jako komedie to není špatné". "Má to být tragédie" ... A co má být sakra tohle?!!!
Vicky Cristina Barcelona (2008)
70% Javier je sexoš (po Tahle země neni pro starý je to příjemná změna) a Penelope je úžasná megera. Hudba krásně uvolněná, Scarlett průměrná a Rebecca Hall hrozně nesympatická.
Legenda o Zorrovi (2005)
Tak tohle nezachrání ani šarm Banderase ani Tornádo bafající dýmku...30%
Temný rytíř (2008)
90% za Heatha Ledgera a úvodní bankovní loupež....
Osvícení (1980)
Četla jsem knihu a ta je opravdu výborná. Film každý vychvaluje a proto jsem se na něj opravdu hodně těšila, ale ve srovnání s předlohou je to trochu čajíček-od Kubricka jsem čekala větší surovost...jinak Nicholson je samozřejmě skvělý jako vždy.
Tahle země není pro starý (2007)
2* za Javiera+1*za Tommyho+1* za Joshe +1* za Woodyho=5* za výborný film
Listopadová romance (2001)
Mám slabost pro Keanu Reevese-to ty 4* snad trochu omlouvá.
Láska nebeská (2003)
Jednoznačně jedna z nejlepších romantických komedií. Nádherná hudba, dokonalá propletenost příběhů a postav a Bill Nighy k sežrání...co víc si přát?
Návrat do Modré laguny (1991)
Napsala jsem, že 1 je nejhorší film-ale to sem ještě neviděla 2...
Modrá laguna (1980)
Tak tohle je snad nejhorší film všech dob-člověk musí mít fakt obrovskou odvahu, aby toto dílo shlédnul celé...