Recenze (1 282)
Husí kůže (2023) (seriál)
Seriály nerad komentuji, ale tady budu. Hlavně kvůli nízkému hodnoceni, myslím, že 70-75% by mu slušelo. Epizody hezky plynou, mají i trochu toho napětí, takže vřele doporučuji. Jestli budete nemocní (nebo jinou dlouhou chvíli mít) tak se určitě podívejte, takový pubertální bububu seriál fakt super.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Dejte půlku peněz mně a já napíšu lepší scénář, evidentně penízky tady byly, tak je mohli utratit smysluplněji, třeba zatopit v kotli...
Cela (2000)
Nemám rád přeceňované filmy. Pokus tam byl, ale určitě ne na takové hodnocení! Opravdu to bylo divné a taky nudné.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Já se tak bavil :D Víc ani nebudu říkat! Máte rádi komedii s vulgárním humorem , spoustu narážek a dvojsmyslů nebo taky přímo urážek? Tak tenhle FYLM ma všechno!!! Lavi :D
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Pokus o nějaký ten originální nápad, asi jo, ale když se člověk u toho nudí a ani ho vlastně ty postavy nebaví, tak to určitě není nic co by stálo za řeč.
Stín v oblacích (2020)
Jediná * pro Chloe. Výborná herečka, ale tohle ji pořád do první ligy nedá :( Škoda, její karieru sleduju od jejího prvního filmu... Věřím, že pořád na top role čeká..
Čas na sebe (2022)
Marku, prosím ty ne :( Tohle bylo strašně špatné a nevtipné. Líto je mi nejvíc jednoho z mojích "frajérů" ... Nevadi, někdy to prostě nevyjde a peníze nesmrdí!
Pěstní msta (2022)
Ach Iko...... Umíš to líp a tohle nemáš zapotřebí.
Matrix Resurrections (2021)
Fanoušci Matrixu varuji vás, je to nesmysl, který se neměl natočit...
Máš někoho doma (2021)
Svižne tempo, řekl bych novodobý vřískot . Bavil jsem se , proč ne. Doporučuji jako jednohubku na večer