Poslední recenze (256)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Postupem času zraje jak víno, zvlášť v porovnání s dnešní komiksovou tvorbou. Je dostatečně temný, škoda že ne úplně, jelikož jediné hluché místa jsou při snaze o vtip. Děj se výborně stupňuje a přidává na vážnosti a obav, hlavně při probuzení nestvůry. Herecky jde spíše o průměr, Affleckovi to sedlo a Jesse řekl bych nepřehrává, jak se může zdát. Až vyloženě trapný je zvrat "Marta"..?! Za to nástup WW do boje a její typická hudební vložka způsobí tu správnou supehrdinskou husí kůži. Film prakticky mohl být i delší, protože chtěl toho říct víc, ale vše se tam nevešlo, což je škoda. Přes různá negativa je to i tak můj oblíbený, nekomfortní DC snímek, který má dost badass momentů a je hezky nasnímaný a dobře doplňuje mytologii Muže v oceli.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
V hlavní roli zábava a akce. Vůbec nic jiného nečekejte, ale také o nic jiného se ani film nesnaží a v tom se mě nakonec líbil, prostě si to na nic nehraje a na vše jde rovnou bez oklik a zbytečných výplní pomocí nějakých trapných dialogů, které se často v těchto typech filmů vyskytují. Efekty jsou parádní a humor není přetažený. Tohle je film do kina jak ušitý, sedněte, dejte popcorn, nebo klidně cokoli i hlučnějšího, jelikož zvuk filmu přehluší ve většině stopáže cokoli v sále :D
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Otravná přehlídka špatně napsaných, nudných postav ve velmi nezáživném ději. Hlavní herec se pořád jen nad něčím jakože zamýšlí, jako by mu uletěly včely a když projeví ambice, úplně se neztotožníte s jeho motivem. Vyčnívá jen jako vždy skvělý Dinklage, z Violy Davis jde podivný strach a tím myslím spíš nelichotivě z jejího zjevu. Ani původní série nebyla nějaké veledílo, ale aspoň to mělo nějaký rytmus a vážnost. Tento film vidím, pouze jako retro stylizované, multikulti castingové prázdno.