Poslední recenze (203)
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Pohádka trochu z jiného soudku. Kde se kloubí staré s mírně modernější dobou,ale ne zas tolik,aby to bylo rušivé a přehnané. Trochu mi tam chyběla ta opravdová láska a lepší potrestání zla...hlavní herec za mě také nebyl úplně top idol,když mu nechali takový divný knír spíše chmíří.
Parťačky (2023)
Byla jsem zklamaná dějem a i provedením. Ve finále konečně rozuzlení také nebylo vysvětleno proč to udělala,jak udělala,nevím. Za mě teda film o ničem.
Na nože: Glass Onion (2022)
Čekala jsem lepší zážitek a propracování.Hlavně,že splnily americké "normy" černoši a nezapomněli i gay (detektiv na zpětné vzpomínce má přítele...)nic proti tomu,ale opravdu musí cpát vše všude?
Poslední deníček (2)
Co mě dokáže rozesmát:
Další povedené video co mě pobaví:-)