Recenze (27)
Starman (1984)
Nebylo to špatné, jen mě to prostě nějak 'nechytlo'.
Líbáš jako Bůh (2009)
Protrpěl jsem to až do konce.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Po opětovném shlédnutí musím konstatovat, že první série byla dokonalá. Druhá se snažila moralizovat a začala mě nudit. Ve třetí už scénáristé nevěděli co by...a čtvrtou jsem viděl asi půlku a už to prostě není ono.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První serie byla ve své podstatě dobrá a po většinu času mě bavila 4*. Ovšem poté jsem shlédl i druhou a část třetí (chtěl jsem vědět jak že to vlastně skončí) a to už bylo těžké zklamání. No a pak ten vznik velice vtipné série čtvrté...
Spalovač mrtvol (1968)
Výborný film s atmosférou tak chladnou jako ledovce před globálním oteplováním.
Bathory (2008)
Nejlepší letošní film slovensko - česko - maďarské koprodukce. Mimochodem - ať žije Bolek Polívka.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Určitě dobrá podívaná, která bohužel nebyla "nabušená" po celou stopáž, což se ale dalo čekat. Hodnocení je na hranici 3*/4*. Jelikož jsou pro mně Simpsonovi fenoméném nakonec se přikláním k lepšímu hodnocení.
Chuck Norris: Karate Kommandos (1986) (seriál)
Větší hardcore sem neviděl. Sice sem zahlíd jen pár ukázek z youtube, ale ty mluví za vše:D
Komando (1985)
Na tomhle sem vyrůstal:D nelze zapomenout na sekání trávníku rotačákem
Zásah z pekla (1994)
Kult mého dětství. Přišlo mi to jako strašidelné, ale obávám se, že pokud bych viděl jen jednu scénu tohoto díla dnes, tak bych se neudržel a televizi musel prohodit oknem.