Recenze (674)
Bourák (2020)
Těžko už si vybavuju děj...
Legie (2010)
Až takovou vulvovinu jsem nečekala.
Narušitel (2019)
Tak marný to zas nebylo.
Lady Bird (2017)
Mě ten koncept celkem štval.
Na hraně temnoty (2010)
Taková tuctovka se zachmuřeným Melem.
V pasti (2016) (seriál)
Island tomu dodává super šťávu.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Barevný vlhký sen feministických puberťaček.
Vyproštění (2020)
Bitky byly až bolestivě realistický.
Na nože (2019)
Bond s PŘÍŠERNÝM americkým přízvukem.
Králíček Jojo (2019)
Ty boty mě fakt dojaly...