Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Nejlepší sci-fi. Hluboká filozofie, super efekty, herecké výkony na úrovni a nezapomenutelný Smith. Jestli tento film bude kdy překonán, tak to bude zázrak
Kmotr (1972)
Tento film mě nadchl z několika důvodů. Jedním z nich je úžasná atmosféra a napětí, které jsou udržovány po celou dobu tohoto díla. Díky tomu ani dlouhá stopáž nevadí a film má spád. Dalším důvodem jsou vynikající herecké výkony. Jakmile je na scéně Marlon Brando, film má hned jinou atmosféru. Jeho charizma je úchvatné. Al Pacino se právem tímto výkonem dostal na filmové výsluní.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Emocionálně velice silný film. Herecky báječné. Opravdový zážitek i v ne zrovna dobrém období života.
Kill Bill (2003)
Noční můra v Elm Street (1984)
Resident Evil (2002)
Volný pád (1993)
Jeden z těch filmů, kdy soucítíte s hlavní postavou a fandíte jakoby záporákovi. Myslím, že celý film dokonale vystihuje jedna z posledních vět D-fens:"I am the bad guy?" Aneb když ve skutečnosti uděláte dobrou věc, za kterou ale musíte pykat jen díky zákonům.
Rambo: První krev (1982)
Šestý smysl (1999)
Jeden z nejzajímavějších a nejoriginálnějších filmů vůbec. Jeden z mála, který mě fakt dostal.