Recenze (9)
Mlha (2007)
Jedna hvězda za ten konec =D
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Život může být drsnej.
Top Gear (1978) (pořad)
Exkluzivní motoristický magazín, talk show a cestopisný dokument v jednom. Tohle všechno dohromady ještě doplněno skvělým a často politicky nekorektním humorem.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Kontroverzní satira reagující na současné dění ve společnosti (spíše až v nových sériích). Pod tupým kabátem se skrývají velké pravdy. Tvůrci se neštítí ničeho. Bez smyslu pro nadsázku nesledovat. Vyrostl jsem na tom a hodlám tím vychovat i svoje děti.
Kdyby tisíc klarinetů (1964)
Film slabší průměr, hudba super, plno pecek.
Všemocný (2011)
Poměrně dobrej film, cool nápad. Kazí ho ale pár absurdních scén a především konec všechno totálně znehodnotil.
České století (2013) (seriál)
Seriál je silně zaměřen na faktografickou (politickou, historickou) rovinu. Obsahuje mnoho dlouhých dialogů. Mně to vyhovuje, ale někdy je to vyhnáno do extrému, když se např. ani neřeší smrt Jana Masaryka a vynechávají se tak klíčové okamžiky jako atentát na Heidricha, o kterém se celou dobu pouze mluví.
Princ a pruďas (2011)
Neprávem zatracovaný film. Nedá se hodnotit standardní optikou. Kdo má rád dementní humor a má dostatek smyslu pro nadsázku, může se dost dobře pobavit.
Noční jízda (2011)
V průběhu si říkáte - no jo, nic moc, americká béčková kravina. Působí to spíš jako z devadesátek a zejména hlavní hrdinka se chová, jemně řečeno, nelogicky. Ale tenhle film něčím vyniká. Naprosto absurdním, směšným a stupidním vyústěním. Tak vyhrocenej happy end jsem ještě neviděl.