Recenze (107)
Bod obnovy (2023)
Po dloooouhy době jsem neměl nutkání kontrolovat mobil. Pro mě je to zjevení.
Rodinná rošáda (2023)
Hrůza. Bez rozmyslu naházený skeče jeden za druhým a soutěží se tu, který bude trapnější.
Vocasy na tripu (2023)
To hodnocení na imdb je tak nějak blíž realitě než tady ten hype. Škoda, že je to celý postavený na psím chcaní a ojíždění všeho pořád dokola.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Super. Zatím nejlepší epizoda po té úvodní.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Soubor herních klišé o kterých hraní vlastně není a pár vlažnejch vtipů. Je to takovej disneyho pokus bejt cool pro hráče, ale na opravdovej herní loveletter si budeme muset ještě počkat.
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Není to tak špatný, docela dobře se na to kouká a když bezestudu vykradete hru Last Of Us a knihu Parazit tak je i příběh snesitelný.
Klaus (2019)
Nádherný. Animace, hudba, atmosféra. Tenhle animák je kvalitou hned vedle špičky Miyazakiho filmů.
Red Dog - psí legenda (2011)
Bohužel se někdo inspiroval u Wese Andersona. Herci, až na blondatou australskou dominu, sympatičtí. Snaha o jemný humor který je tak jemný až není vůbec.
Whiplash (2014)
3+ vic ne
Jak ukrást nevěstu (2008)
Nevim proc je tady Dempsey od vsech bab profilovan jako sympatak, chova se tam jako bezna svine ktera nakonec dosahne svyho a to je prezentovano jako hepyend.