Recenze (11)
Lásky čas (2013)
Příjemná romkom se silnými emocemi a poselstvím ať si užíváme každý den
Králíček Jojo (2019)
Nějak mi to spojení parodie na nacisty a vážných příběhů o židech atd. nesedlo
Kouzla králů (2008) (TV film)
Dost zmatené, místy nelogické, někteří dost přehrávají. Na druhou stranu je tam i pár hezkých pohádkových chvilek.
Jurský svět (2015)
Slusne efekty, ale hodne predvidatelne. Podobny dej jako vsechny starsi.
Korunní princ (2015) (TV film)
prijemna pohadka, obcas trochu trapas, ale jinak mile a dobri herci
Putování tučňáků: Volání oceánu (2017)
Nádherné záběry. V prvním díle mi příběh připadal silnější, ale zase byl drsnější a syrovější.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Viděno v 3D kině a byla to nádhera! Vizuální orgie, emoce, vtípky, realistické souboje, ... Podobnost děje s jiným dílem mi vůbec nevadí. Trochu mi jen vadilo pár nelogičností jako např. jak se začátečník se světelným měčem ubrání trénovanému profíkovi.
Mrazík (1964)
Na svou dobu velmi dobře technicky zpracované. Jako pohádka to celé funguje. Úžasně je ztvárněná baba Jaga ;) A hlavně výborný český dabing s nesmrtelnými hláškami.
Podnikavá Joy (2015)
Jennifer svou postavu zahrála dobře, ale jinak celkem nudné a snadno předvídatelné. Podivné prostředí a ostatní postavy. Přínosné by mohlo být hlavně pro začínající podnikatele.
Zajatci (2015)
Místy dost ponuré, syrové a drsné. Občas trochu chaotické. Kdo nemá dobré info o tom, co se tam dělo, tak se v tom snadno ztratí. Celkově převládají jednostranné a místy dost naivní pohledy mladého účastníka revoluce.