Recenze (260)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Želvy ninja jsou sympaťáci, vykreslení je boží, stejně jako hudba.. S postavou April a Tříšky jsem měl trochu problém.. nu což, každý den není posvícení.. Jinak záporáci bezva! Jen tak dál!!
Napoleon (2023)
Napoleon mi v kině utekl jako voda. Bavil mě jeho osobní život, jeho vojenská kariéra, prostě za mě vše klapalo, jediné, co bych zmínil, jsou velké skoky v ději - najednou byl císařem, jako by z ničeho nic.. Jsem zvědavý na režisérskou verzi.. Jinak Ridley pořád ve formě!
Matrix Resurrections (2021)
V tomto půjdu proti proudu. Za mě perfektní navázání na uplynulou sérii. Postavy veskrze sympatické, moc potěšila i skupina ze seriálu 8 smysl. Příběh je perfektní, místy příjemně vtipný, šlape jak na drátkách. Myšlenky typu syntienti, bioobloha, spolupráce se stroji, vymýšlení nového Matrixu.. Nemám slov!
Zaklínač (2019) (seriál)
Ohromná pecka! Za prvé podotýkám, že předlohu jsme nečetl. Jinak každý díl jsem hltal a viděl několikrát.. Mnoho vychytávek, představování nového světa a jeho zákonitostí, perfektní postavy a herci v nich, skvělá hudba.. Každá epizoda byla vážně dobrá, zajímavá.. Upřímně jsem se v tom dost ztrácel v časových skocích.. ty mě dávají dost zabrat.. Ale rozhodně velké těšení na další epizody a série!
Piráti na vlnách (2009)
Dokonalé v každém ohledu! Povinnost pro každého milovníka hudby a kultury kolem ní.. Ještě natočit dvojku a trojku a budu na vrcholu blaha! Hudební pecky, skvělé postavy, příběh o pirátech v moři, vysílajících 24 hodin denně music!
Hellboy: Královna krve (2019)
Luxusní!! Hláškama vyplněný, akční výplach, kde všechno táhne rudý ,,krasavec"! Naprostá pecka na uvolnění a oddech! Vizuálně mi to také lahodilo, okamžitě chcu 2. a 3. díl.. + perfektní hudba!!
Hardcore Henry (2015)
,, na motivy knih spisovatele JIřího Kulhánka".. tak bych popsal průběh tohoto filmu, který se k vynikajícímu vypravěči ( jakým J. Kulhánek bezesporu je) blíží.. ještě tomu něco chybí, ale jinak je to hodně delikátní záležitost..
Padesátka (2015)
Dle mého po delší době komedie, kterou si pustím pro zvednutí nálady a rozhodně pomáhá! Trochu nechápu výsledné hodnocení.. Asi jsem viděl jinou komedii..
Alita: Bojový Anděl (2019)
Hrozně utahané.. čekal jsem výrazně více akce, bohužel všechno bylo téměř ukázáno v traileru..
Zelená kniha (2018)
Když jsem dokoukal trailer, říkal jsem si: to bude po dlouhé době lidský film"! A bylo to tak! Silný rasistický podtón celého filmu, člověka donutí zamyslet se na svým uvažováním, původu lidí obecně, svých předsudcích o lidech obecně. Vynikající komediální drama s citlivými odlehčeními, spoustou fórků a výbornými postavami.