Poslední recenze (7)
Hon (2012)
Tento film není zrovna můj styl, proto označuji jako průměr. Ovšem to neznamená, že pro spoustu ostatních to nemůže být pecka. Dobré herecké výkony, o čemž svědčí i to, že jsem měla chuť toho malého blonďatého ďáblíka profackovat, kdyby byla vedle mě. Ovšem co mě přivádělo k šílenství, bylo to její neustále krčení nosu! :)) Vím, je to maličkost, ale mě to prostě a jednoduše rozptylovalo.
Identita (2003)
Čtyři hvězdičky za to, že kromě celkem průměrné vyvražďovačky to mělo i zajímavé vyústění.
Pýcha a předsudek (2005)
Jak mi jen tento film mohl tak dlouho unikat... Pustila jsem si ho už kdysi dávno, ale asi zrovna nebyla nálada na tento druh filmu a tak jsem ho po 10ti minutách vypnula. Teď jsem na něj znovu narazila a musím říci, že jak málo jsem od něj čekala, tak možná o to více mě překvapil. Jelikož jsem se u něj moc nenudila a téměř jedním dechem shlédla od začátku až do konce, tak jsou 4 hvězdičky adekvátní.