Poslední recenze (523)
Duna: Část druhá (2024)
Plne suhlasim so vsetkými pozitivami ( vizuálne, technicky ódy etc) dve výhrady. Prvá: Prijatie Paula, pieskoludmi velmi zbrklé a druhá: Od polovice filmu som presne vedel čo sa stane o 10 minút. Inak velká spokojnosť.
Predátor 2 (1990)
Prva hodina je úplne odlišná od tej druhej. Začína to ako typická 90 tkova kriminálka, kde je vela policajných ég, každy nadava, špina a prišlo mi to to moc pritiahnute z vlasy, až úsmevne miestami (gangy ako šamani a podobne), druha hodina od scény metra ked sa film odohráva po tme a je komornejší mi prišla velmi dobrá a dosť ma bavila. Síce koniec k povahe Predatorov mi neprisirl adekvátny, ale inak spokojnost.
Oppenheimer (2023)
Najlepší životopisny film, ktory som doteraz videl. Deštruktivný odkaz filmu velmi silný, tak ako remeselné zpracovanie po všetkých stránkach (kamera, strih, herci, atd). Murphy, Downey Jr, Nolan nominácie na Oskara by boli zaslúžené.
Poslední deníček (14)
Baja California International Film Festival
:)