Poslední recenze (249)
Fabelmanovi (2022)
Zbaběle jsem to po 15 minutách vypnul...to nešlo
Vzteklina (2018) (seriál)
dokonalá série. Napětí od prvního do posledního dílu. Jediná skvrna je katastrofální výkon Ihor Krotovych....ten to teda shazuje neskutečně
Nástrahy velkoměsta (1984)
vydržel jsem 10 minut...