Recenze (127)
Sebevražedný oddíl (2021)
To je ten najnezaujímavejší superhrdinský film, aký bol kedy natočený.
Kancl (2005) (seriál)
Najlepší seriál aký bol vytvorený.
Teorie velkého třesku - Akcelerace náklonnosti (2015) (epizoda)
Za mňa bol toto jeden z najpamätnejších dielov seriálu, a to kvôli nevšednému vzťahu medzi Penny a Sheldonom. Vžil som sa do týchto scén oveľa viac v porovnaní z predchádzajúcimi a vážne som sa zamyslel.
Kancl - Závěr (2013) (epizoda)
Najlepšia epizóda celého seriálu.
Kancl - Sbohem, Michaele (2011) (epizoda)
Michael-ova stupidita a nevyspelosť mi prekážala takmer v každom dieli. Ani v poslednom koniec koncov nesklamal a tým myslím scénu v sklade. Avšak bol neoddeliteľnou súčasťou seriálu a ukázal to, prečo som nepretáčal niektoré scény, kde vystupoval, a to, že pri dojímavých scénach nebolo ani potrebné použiť umelé slzy.
Černá listina - Lipetova rybárna (č. 111) (2017) (epizoda)
"Jak říkala moje babička: Je dobré mít přátelé i v podstvětí." :D
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Zaslepenci obdivujú tento film.
Fargo (2014) (seriál)
1. diel je nafúknutý ako bublina a potom sa nanešťastie vraciame k priemeru, resp. neviem ako vy, ale pozerať sa na nudný život, to radšej robiť veci v reále.
Kokain (2001)
Nebolo to špatné, ale na dnešnú dobu už dosť pomalý film.
Bean 2: Vzrušující kousky pana Beana (1996) (video kompilace)
Topovka