Recenze (13)
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Jeden z mála Sandlerových filmov ktorý mi nie je proti srsti.
Tropická bouře (2008)
Mohlo to byť oveľa lepšie, komediálny potenciál hercov nevyužitý, škoda. Ale pár scénok stálo zato, takže dávam 4.
Takoví normální zabijáci (1994)
Typicky Stoneovsky natočené, inými slovami nezvyčajný filmársky kúsok od Stonea.
Cesta do zatracení (2002)
Jedna z mojich srdcov medzi filmami, parádne nakrútené, herecké výkony bravúrne, nemám čo dodať. Proste krásna gangsterovka.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino spravil film s veľmi citlivou tematikou, pri ktorom sa ale pár krát hlasno zasmejete. Preto je u mňa jeden z naj režisérov. Klobúk dole.
Londýnský gangster (2010)
Dávam 4 kvôli British accents, teda u Colina Irish accent, inak pohodová gangsterovka, žiadne výhrady, no na druhej strane nič výnimočné.
K zázraku (2012)
ťažké rozhodovanie, premýšľal som nad 2 aj nad 5 hviezdičkami, stále sa neviem rozhodnúť či to je pre mňa majstrovské dielo o živote, alebo iba hromada blábolov. Ale niečo na tom je, neviem to pomenovať, ale je...
Diktátor (2012)
Po Brunovi zase klasický Sasha,ktorý vôbec nesklamal, práve naopak, briliantná komédia. Politicky nekorektná, urážajúca všetkých a všetko. Proste pre mňa naj komédia 2012.
Bruno (2009)
Niektoré scénky boli už aj na mňa moc, niektoré gagy prehnané, Borat bol neporovnateľne lepší.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Tak by mala podľa mňa vyzerať každá komédia, politický nekorektný, urážlivý ale trefný humor. Nenatrafil som ani na jednu scénku pri ktorej by som sa nesmial. Bravo Sasha.