Poslední recenze (243)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Čekal jsem tedy mnohem lepší "závěr" první serie. Naprosto promrhaný potenciál s dejavu a s hrátky s časem.
Fallout (2024) (seriál)
První čtyři epizody dobré, potom se to bohužel zvrtne v to, co jsem tušil, romantická zápletka na tři strany a parodie na sebe sama. Střih mi také nesedl a přijde mi, že bylo natočeno mnohem více materiálu. Pro skalní přiznivce F1 a F2 to moc není, protože skoro chybí ten černý a nekorektní humor.. respektive je ho tam jako šafránu, tak jeden vtípek na díl(nekorektní vůbec) a to je pro Fallout kurevsky málo. Ale možná se dnes za černý humor považuje kde co. Násilí tak akorát, atmosféra i kulisy také dobré, ale pro lidi nepolíbené herní serií bych klidně dva díly přidal a různé detaily více vysvětlil. Seriál je spíše pro fanoušky Falloutu 4, takže takový roztomilý humor. V druhé polovině už cpali sociální témata dost násilně a třeba ten přiteplený člen bratrstva by tam nikdy nemohl být. Spousta nelogických situací a lore trochu ujíždí.. ale na druhou stranu je to seriál podle hry a předělávky her dopadají tragicky, takže celkem spokojenost... Do druhé serie bych přidal enklávu, supermutanty, více černého humoru a nějaké náznaky mimozemš´tanů. :)
Vánoční příběh (2022)
Měla to být komedie, ale já se ani jednou nezasmál. Film byl nudný, táhl se, děj splácaný a polovinu postav jsem tak nějak ani nezaregistroval a ani netuším, o čem to jako mělo být. Vrcholem trapnosti byly kopulační pohyby Kaisera na Lábusovi v závěru filmu.
Poslední deníček (9)
Seriálové premiéry v roce 2017
Rozkoukáno nebo plánováno:
Vikings - 5.serie
Trpaslík - 1.serie
Expanse - 2.serie
The Last Kingdom - 2.serie
Strain - 4.serie
Twin Peaks - 3. serie
Westworld - 2.serie
American Gods - 1.serie
Fargo - 3.serie
Outlander - 3.serie
Big Bang - 11.serie
Travelers - 2.serie
Counterpart - 1.serie
Godless - 1.serie