Recenze (212)
Němá tajemství (2023)
Wau... Velmi silné.
Pod vodou (2020)
Eubank a jeho pocta podmorským osemdesiatkam. Až na zopár hluchých miest je to naozaj vydarený kúsok s prastarým monštrom z pera H.P. Lovercrafta. 8/10
Přehlížený (2007)
Originál je originál.. Goyer z toho spravil klasickú priemernú teenage ducharinku. Ale na jedno pozretie neurazí
Dětská hra 4: Syndrom Pinocchia (1996)
Ako pri viacerých niekdajších vydaniach v cz/sk, aj tu zavádza názov.. Pinocchio's Revenge (1996) je nízkorozpočtovka od Trimark Pictures a nemá nič spoločné s Donom Mancinim a Davidom Kirschnerom. Asi aj kvôli tomu názvu je film v odpade, lebo vela ludí čakalo pokračovanie detskej hry.. Za mňa je to fajn doll horror z deväťdesiatych, akých vzniklo viac. Za mňa je môj favorit Dolly Dearest (1991), ale Verne Troyer ako Pinocchio bol top.
Přišla v noci (2023)
Výborné!
Nad propastí (2023)
Dlhšia stopáž neprospieva a herci tiež, kvôli čomu sa mi film ťažko dopozeral.
Krásky z Dubaje (2021)
hahahahahahahahahahahahdhdsnsdnsdxcgydfzdnd.......
Morozko (1924)
Ako napísal ricci.s - urobiť z tohto remake a natočiť to ako horror.
Funny Games USA (2007)
Film ktorý nie je ani tak strašidelný, či krvavý, ale keď si TO VŠETKO na konci vlastne uvedomíte, prejde Vás humor :) Za mňa top tak isto ako originál.
Temné zločiny (2016)
Film ktorý ťažko udrží pozornosť. Atmosféra nula bodov a nezachránil to ani Jim Carrey.