Oblíbené seriály (10)
The Fades (2011)
fucking cool series :)
Protiúder (2010)
Vynikající akční napínavá podívaná 1. série 5* a po dvou dílech série také zatím 5 :) a vypadá to že to bude šlapat dále i bez Portera což je jedině dobře.
Perníkový táta (2008)
Lucky Louie (2006)
Opravdu velice vtipné.
Ve znamení raka (2010)
Živí mrtví (2010)
naprosto vynikající seriál =) když vemu v potaz že filmy ze zombikama mě nijak moc nebaví tak tohle je fakt pecka =) 2. a 3. díl je ještě lepší jak ten pilotní =) nemůžu se dočkat toho jak se to bude dál vyvíjet Frank Darabont je fakt kapacita =)