Poslední recenze (117)
Rédl (2018) (seriál)
Moc mě to neoslovilo, takové upocené, upracované, bez jiskry a bez espritu. Sokol se tady taky zrovna nepředvedl, líp mu sedí, když se hádá s Kalkulátorem.
Legenda o vášni (1994)
Jo, byl by to skvělý film, kdyby nebylo toho přehnaného patosu a zoufale rozvleklého a bohužel i nablblého závěru. Jinak všechno rychtyku. Herci, lokace, vystižení charakteru doby, Indián tančící nad za ityji bělochy. BTW viz klip Learning to Fly, Link Floyd, tentýž rok, i když to asi nenii tentýž Indoš. Viděno znovu asi 20 letech. Viz taky výstižný koment uživatele Gemini.
Lesapán (2015) (studentský film)
Opravdu skvělé! Jen nechápu tady ty recenzenty, kteří to velebí a vynášejí do nebes, a pak tomu dají jen 3 nebo 4 hvězdy. Jako že 5 má jenom Pánbůh?
Poslední deníček (2)
Jakutsk
Vyhledal jsem po četbě knihy Cesty na Sibiř Martina Ryšavého.