Poslední recenze (579)
Sly (2023)
Sterilnejší dokument by človek asi široko ďaleko nenašiel. Arnieho som ešte nevidel, ale o celú dĺžku Delorean vyhráva Still: Michael J. Foxa.
Neviditelný (2020)
Na druhý krát je to málokedy lepšie. Nie každý film pôsobí rovnako na prvý, druhý či tretí pohľad. Niekedy je to náhodou, náladou, inokedy vekom. Každopádne logické chybičky nájde každý, už len kvôli vlastnému chápaniu reality či logiky, asi preto že nie každý je taký že keď raz zažije niečo " divne" , automaticky to pripíše "halucinácii"... Každý znesie toľko, na koľko je stavaný..
Babovřesky (2013)
Pamätám sa ako by to bolo včera. Kamarát ktorý má rady české komédie, mi pustil túto "komédiu" že pozri si to, je to fakt zábava. Bola tuším sobota poobede okolo tretej keď som to začal pozerať. Vypil som pomaličky dve pivá, tri poldeci čo mi ponúkol a nebol som ani v polke filmu.. Keď sa mi to podarilo dopozerať, bol som unavený viac ako po 12ke v práci. Jediná vec čo mi utkvela v pamäti je Lucka vo tričku XXL a jej krásne nohy, to je fest sakra málo...