Poslední recenze (583)
Slzotvůrce (2024)
Takový mix romantiky s dramatem. Zbytečné sexistické scény. Víc bych v tomto příběhu rozvinul vztah hlavní hrdinky s novou matkou. A dobré hudby mohlo být klidně víc.
Cesta za smířením (2021)
Dívat se polovinu filmu na krvavé obličeje, stříkající krev a k tomu rádoby humor... tak to fakt není pro mě.
Land of Bad (2024)
Ale jo, celkem slušné, jen ten konec, kdy volá Liam Russellovi na jeho soukromé číslo a na pevnou linku do centrály dronů .... no, dobře.