Recenze (32)
Žralokonádo (2013) (TV film)
nevim jak ostatní, ale mně to rozhodně pobavilo
Šťastný Nový rok (2011)
Za moc peněz málo muziky.. oproti Lásce nebeský což je přímá konkurence...nuda
Pán prstenů (1978)
Kdyby se tam Frodo furt netvářil jako by měl v prdeli dildo, tak by animace byla ucházející a příběh to je klasika **
Želvy Ninja (2014)
Na želváky jsem se těšil dlouhou dobu už jenom kvůli tomu, že sem si je sjížděl jako malej, ale bohužel přišlo velké zklamání a to hlavně kvůli scénáři. *za film *za vypadací schopnost Megan
Godzilla (2014)
klasická japonská Gožira v lepším kabátku .. ale pro mě příběhově trošku slabší .. proto 3*
Po zániku Země (2013)
I když Jaden neni buh ví jakej herec tak to ke konci bylo napínavý ( příběh se ale dal vytušit už od začátku) proto 3.5*
Vesmírní kovbojové (2000)
Tento film v žádném směru nevybočil z průměrnosti
Gladiátoři (2012)
Nudné postavy, nepěkné grafické zpracování, předvídatelný příběh .. moc mě to nevzalo 2*
300: Vzestup říše (2014)
Sice horší než 300: Bitva u Termopyl, ale to mu neubírá na zajímavosti ... těšim se s čím tvůrci přijdou dál
Kameňák (2003)
Největší hnus ... nechápu jak lidi na tohle můžou chodit do kina, aby Trošku podporovali v dalších podobných hrůznostech .... NEVER MORE !!!