Recenze (6)
Čertí brko (2018)
Opravdu jsme tak jednoduší? Opravdu nám, tedy divákům, stačí tak bolestně málo? Opravdu? Za mě jen 3 slova: nuda, nuda a nuda.
Vetřelec: Covenant (2017)
Průměrné scifi, ale nejhorší z vetřelců. Škoda.
La La Land (2016)
Jen tři slova: "I hate jazz."
Kořeny (2016) (seriál)
První díl byl zajímavý i napínavý. Druhý jakoby ztrácel dech. Třetí se zase trochu nadechl a čtvrtý už to nezvládl utáhnout. K vyprávění toho bylo mnoho a ve 4 dílech se to nedalo zvládnout. Přesto slušný průměr.
Kosti a skalp (2015)
Nuda, nuda, nuda, trapný jatka a hloupej konec. Od začátku přesně víte, kdo to přežije.
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
První dvoudíl byl hodně povedený a s nadšením jsem začala sledovat další a další. Ale bohužel, postupně kvalita klesala a to velice strmě. A závěr už jsem odsledovala jen proto, abych se ujistila v tom, že to skončí přesně tak, jak předpokládám. A stalo se. Jedině kvůli těn prvním dílům dávám celkově 1*.